FANDOM

Powrót kumpli

Informacje
Numer Odcinka 53
Seria 3
Poprzedni Powrót Dantego
Następny Sekrety młota
"Powrót kumpli" (ang. "Friends' return") to 53 odcinek serialu "Huntik: Łowcy tajemnic".

Opis fabuły Edytuj

Drużyna Fundacji Huntik (bez Dantego, za to z Denem i Harrisonem) wyrusza po raz drugi do Neksusa aby rozwikłać zagadkę tajemniczej eksplozji słyszanej na całej Ziemi - myślą, że ma to jakiś związek z owym wejściem do Huntika. W jaskini znajdują amulety wszystkich Tytanów pochłoniętych przez Legiona. Lok zabiera Lindorma, a Skrzydlaka chce wysłać Dantemu pocztą. Wtem do pieczary wchodzi Wilder z Garniturami, Hoffmanem i Fanatykami. Okazuje się, że przez czas bycia więzionym na wyspie Sutos planował zemstę na Grierze. Nagle odkrył, że Wielki Fronton stał się wszechmocny, więc postanowił wypróbować jego moce - tytan zniszczył przez przypadek ścianę w jego domu, a z niej wypadł amulet Wendigo, który może zjadać tytanów i ludzi (Grier wrzucił go do zaprawy bowiem uznał go za zbyt groźnego). Z ich pomocą podjął ochroniarzy Griera i zaskoczył go we śnie. Tamten wysłał na pomoc Grzywacza, lecz tytan został zniszczony laserem. Później do siedziby wpadł Hoffman z Garniturami (Wilder wezwał go wcześniej). Władca został obezwładniony, a poprzedni szef Organizacji przedstawił mu propozycję - albo Grier jako lider zjednoczy się ze Spiralą Krwi, albo odda władzę Wilderowi, albo zginie. Książę nie chciał zdradzić Fundacji więc chciał wezwać swoich ochroniarzy, lecz wtedy ze ściany wyszedł Wendigo z nimi w środku. Złoczyńca z zimną krwią zabił Griera wbijając mu sztylet w czoło i ogłosił swą władzę nad Sutos. Po zakończeniu opowieści Lok wzywa Lindorma a Hoffman Myrmidona i zaczyna się walka. Den używa Vigilantego, ale wtem pojawia się Carren Bestia z Otchłani, który więzi go w czarnej kuli, lecz tamta pęka gdy walczą wewnątrz niej. Zhalia dowiaduje się z Holotomu, że Carren jest Anulatorem - wówczas Wilder zaczyna swój kolejny wywód. Otóż zabrał Grierowi resztę jego tytanów i wyruszył na Spiralny Znak. Tam spotkał Fanatyków, którzy za pomocą tajemniczych, trzynastu ogromnych machin chcą przenieść moc Czerwonej Komety (która po śmierci Obłudnika wróciła) na znak, tak żeby ten zabójczy obiekt nie zniszczył Ziemi. Wilder przedstawił im swoje zdanie - jeżeli uda mu się zesłać Anulatorów, zostanie szefem Spirali i połączy ją z Organizacją. Spiralowcy się zgodzili. Wilder użył zatem wzmocnionej Czystą Energią Janusei (która wcześniej należała do Griera) aby się tam przenieść i zniszczył Kometę Powiewem Śmierci. Udało mu się, maszyny uruchomiły znak i tamten wybuchł - a wybuch był widoczny na całej kuli ziemskiej. Wyleciały z niego amulety Anulatorów i rozproszyły się po całej planecie. Rozesłał zatem swych szpiegów w poszukiwaniu ich, a w szczególności kazał śledzić Fundację i Casterwillów - na wypadek gdyby coś zwęszyli. Po zakończeniu historii Wilder wzywa Wszechmocnego Wielkiego Frontona i atakuje Loka - chłopak broni się za pomocą Basilarda, który wbija wrogowi miecz w podniebienie pokonując go. Wtedy do akcji wkracza Lustrzany Fałszerz, który jak Demigorgan kopiuje tytanów. Zostaje pokonany przez Feniksa (legendarnego tytana nie da się skopiować), a Wilder ucieka. Na koniec Dante dostaje list od Loka z amuletem Skrzydlaka z informacją o zajściu w jaskini. Od tej chwili postanawia podzielić posadę przewodniczącego rady Fundacji z uczestnictwem w misjach.

Użyci Tytani Edytuj

- Cherit

- Wszechmocny Lindorm

- Wszechmocny Wielki Fronton (debiut)

- Wszechmocny Grzywacz (retrospekcja, śmierć)

- Janusea Strażniczka Wrót (retrospekcja)

- Wszechmocny Basilard

- Carren Bestia z Otchłani (debiut)

- Arlekin

- Feniks

- Lustrzany Fałszerz (debiut)

- Klithane

- Wszechmocny Vigilante

- Wszechmocny Nieumarły

Postacie Edytuj

- Lok Lambert

- Sophie Casterwill

- Zhalia Moon

- Den Phils

- Harrison Phils

- Wilder

- Hoffman

- Zgonodawcy (połączenie Garniturów z Fanatykami)

- Grier (retrospekcja, śmierć)

- Metz

- Dante Vale

Więcej z Fandomu

Losowa wiki