FANDOM

Sekrety młota (ang. Hammer's secrets) to 54 odcinek serialu "Huntik: Łowcy tajemnic".

Opis fabuły Edytuj

Drużyna Fundacji spędza wolny czas w domu Dantego, w Wenecji. Lok gra w pokera z Cheritem, Sophie ogląda ubrania w Internecie, Zhalia czyta kryminały, Den i Harrison trenują. Z kolei Dante zastanawia się nad tym, gdzie mogą szukać Wildera i resztę Armii Krwawego Wiru. Nagle pod dom podjeżdża samochód z Montehue i Terslym. Informują oni zespół o tym, że wewnątrz Mjollnira była ukryta tajemnicza kula. Obiekt wygląda na wyciągnięty i umieszczony ponownie, a odciski palców pokazują, że był to Klaus. Zhalia postanawia zatem odwiedzić go w więzieniu. Okazuje się, iż Klaus znalazł młot dawno temu, ale nie umiał z niego korzystać, ale udało mu się go otworzyć. Mężczyzna nie mógł użyć kuli, gdyż potrzebna była do tego moc niebieskiej gwiazdy, a więc Quetzalcoatla. Lok przykłada amulet do kuli i rzeczywiście otwiera się. Ukazuje ona niebieski hologram z napisem: "W podziemiu zimnego świata wyrusz mu błyszczącemu, lecz w czarnych metali mieście największym szukaj na polu u władcy wielkiego". Domyślają się, iż chodzi o stolicę Norwegii (Oslo) i dziedziniec siedziby królewskiej. Nagle atakuje ich szpieg Wildera - wzywa Naczelnika Zagłady, ale Tersly odpowiada mu Venadekiem. Po chwili do domu wpadają kolejni Zgonodawcy i wzywają Tytanów. Dante broni się z Arielem, który przepędza część z nich. Lok wzywa Lindorma, po czym rozpętuje się prawdziwa bitwa. Koniec końców wrogowie uciekają, a zespół decyduje się na podróż do Norwegii. Na placu Tropiciel Kaioh znajduje obluzowaną płytę hodnikową. Niestety, Armia Krwawego Wiru już jest w ponurym tunelu. Obie strony wzywają Tytanów, ale jednocześnie ruszają w pogoń przez korytarz. Trafiają w końcu do wielkiej jaskini z kryształów. Tam zastanawiają się, dlaczego nikt jej nie odkrył. Dzięki holotomowi dowiadują się, że jest to jakby "kieszonkowy wymiar", do którego mają wstęp tylko łowcy. Nagle ze ścian i z sufitu zaczynają spadać wielkie kolce - Tersly przez przypadek uruchomił pułapkę. Lok wzywa na pomoc Skoczka, a także - wraz z Denem - Wolnego Strzelca, by przebił się przez kryształy. Po wyłączeniu zasadzki trafiają na wielką arenę, gdzie atakują ich wielkie, kryształowe golemy. Lok przywołuje Pendragona, a tamten niszczy potwory oddechem energii mieczy. Nagle Wilder łamie jeden, jakby nie pasujący do reszty fioletowy kryształ i w ten sposób otwiera przejście do komnaty z bardzo długim korytarzem, na którego końcu widać zamknięte drzwi. Wrogie drużyny postanawiają dobiec do nich.

Postacie Edytuj

  • Lok Lambert
  • Dante Vale
  • Sophie Casterwill
  • Zhalia Moon
  • Den Phils
  • Harrison Phils
  • Montehue
  • Tersly
  • Zgonodawcy
  • Wilder
  • Hoffman

Tytani Edytuj

  • Cherit
  • Wolny Strzelec
  • Venadek
  • Wszechmocna Sabriela
  • Wszechmocny Ariel
  • Wszechmocny Lindorm
  • Undergolemy
  • Tropiciel Kaioh
  • Jerycho
  • Wszechmocny Pendragon
  • Wszechmocny Caliban
  • Czerwony Poszukiwacz
  • Naczelnik Zagłady
  • Wenomistrz
  • Gigadron

Sekrety młota

Informacje
Numer Odcinka 54
Seria 3
Poprzedni Powrót kumpli
Następny Legenda z Otchłani

Więcej z Fandomu

Losowa wiki